Grillning, filmning och massa hår överallt

 
 
Hejhejhej! Behöver vi ens nämna hur fint maj har varit? Det har varit så soligt så jag är fan rädd att det inte kommer va nå mer sol sen i sommar. Tyvärr har jag inte kunnat va ute så mkt i det fina vädret, utan har jobbat inomhus med filmning och animering senaste veckorna. Nu börjar vi dock va klar med vårt sista projektarbete, så det är gött! Sista veckan (alltså nästa, hur sjukt!?) kommer jag va ganska ledig faktiskt så det känns underbart. Blir dock att städa ur lägenheten vilket är lite drygt. Det är så typiskt att jag förlorar lägenheten preciiiis innan yran. Meeen blir samtidigt kul att bo hos syrran ett tag. 
 
Har spenderat de senaste veckorna med att käka massa gött och klaga på att jag måste klippa mig. Mitt hår växer ju så galet snabbt och jag kommer mig aldrig för att boka klipptid. Har dock nu börjat bli så förbannad när jag ska springa för INGEN hårsnoddsjävel kan ju hålla upp mitt hår. Hatar verkligen när jag hela tiden måste dra upp hårsnodden. Som om det inte är nog drygt att springa, då ska man ha massa hår som flyger å trasslar in sig i hörlurarna och är drygt. Brukar lyckas klämma fast det under armen också 😔 Well, ni hör ju. Blir fan irriterad till å med nu när jag ska skriva om det. Hehe. Let's show some pictures instead.  
 
RÄKOR. En himla fin middag på Båten med Gabrielle, Matilda och Vickan blev det förra helgen. Kan rekommendera deras vattenmelon-mohito.👌
 
Följde även till nydala en sväng och grillade förra helgen. Blåste dock rätt mycket så började frysa som vanligt.
 
Danne kom hit och hämtade massa grejer. Nu har jag bara sängen kvar faktiskt. Så jag får frukost på säng varje dag. 😅
 
Den sista spegelselfien i läggan kanske? 
 
Ooooch sista måltiden på ballen. 
 
Sista stunden i livet, trodde jag, när jag åkte bil med Anna som chaufför...
 
Kalas i Storuman... 
 
För Anna och Linnea!
 
Och filmjobb. 
 
Min finafinafina familj. Bästa. 
 
Och sist men inte minst, det underbara ögonblicket när Linus lyckades låsa in sina nycklar i bilen och JAG lyckades låsa upp den med ett armeringsjärn! 

Skriv din kommentar